ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Χριστόφορος Δουλγέρης

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

5 ΡΟΥΜΠΑΓΙΑΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΑΡ ΚΑΓΙΑΜ


 Εσκόρπισεν ο άνεμος τα ρόδ'απ'το κλωνάρι
Που τ'αηδονάκι εκάθουνταν κελάδημα και χάρη.
Να κλαίω γιά τα τριαντάφυλλα ή εμάς πρέπει να κλάψω,
Που θάρθει ο ανεμοθάνατος τα φύλλα μας να πάρει;


Τότε το χείλι μου έφερα στο χωματένιο τάσι
Απ'της ζωής τα μυστικά να πιεί και να χορτάσει
Κι εκείνο μουλεγε σιγά χείλι με χείλι."Πίνε.
Δεν ξαναβρίσκει τη ζωή εκείνος που τη χάσει".


Στέκει η καρδιά μου και απορεί.Δεν ξέρει που να γύρει
Προς τη Ταβέρνα ή στο Τζαμί;Κοράνι ή ποτήρι;
Μα είναι θαρρώ καλύτερα να κάθεται κανένας
Γερός στο καπηλειό παρά τρελός στο μοναστήρι.


Εγώ δεν είμαι άνθρωπος να τρέμω αν ξεψυχήσω
Ποιός ξέρει αν πέρα μια ζωή καλύτερη δεν ζήσω.
Δώρο που μου το δώρησε στή γέννησή μου ο Πλάστης.
Σαν θάρθει η ώρα να χαθώ θα του το δώκω πίσω.


Αν έχεις μέσα σου όνειρα με φώτα,μάγια ή χρώμα.
Ξερίζωσέ τα,θάψε τα κάτω βαθιά στο χώμα.
Χάιδευε μόνο τα ξανθιά μαλλιά και το ποτήρι,
Τι όλα περνούν.Πες μου,ώ Μηδέν,πόσο θα ζήσω ακόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου