Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Πάγκαλος: Προτείνετε με για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Πάγκαλος: Προτείνετε με για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Η αυτοπρόταση

13:51 | 09 Σεπ. 2014
Τελευταία ανανέωση 13:52 | 09 Σεπ. 2014
«Εμένα, δεν με προτείνει κανείς. Αλλά αν με προτείνει γιατί όχι;», δήλωσε ο Θεόδωρος Πάγκαλος για την εκλογή Προέδρου του Δημοκρατίας, σημειώνοντας παράλληλα ότι δεν αυτοπροτείνεται γιατί «θα ήταν αγενές».
«Υπάρχουν εκατοντάδες Πρόεδροι στην Ελλάδα. Καλές προσωπικότητες. Και άνδρες και γυναίκες», ανέφερε μιλώντας στο Bήμα FM.
«Δουλειά μου δεν είναι να τους πω εγώ, αλλά αν μου αρέσει κάποιος, θα βγω και θα το πω. Αλέκος Παπαδόπουλος π.χ. Εμένα, δεν με προτείνει κανείς. Αλλά αν με προτείνει γιατί όχι; Δεν αυτοπροτείνομαι - λέω αν με προτείνει κάποιος, διότι εξάλλου θα ήταν αγενές να βγω και να πω να μην με προτείνει κάποιος», πρόσθεσε ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ.
Κατηγορία άρθρου:
Tags άρθρου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου