ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Χριστόφορος Δουλγέρης

Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Πάτρα: Στερούνται φαγητού και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης οι μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων

Πάτρα: Στερούνται φαγητού και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης οι μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων

14:05 | 24 Οκτ. 2014
Κινητοποιήσεις ξεκινούν δάσκαλοι και νηπιαγωγοί στην Αχαία, στο πλαίσιο πανελλαδικής απόφασης της Ομοσπονδίας τους, με μία σειρά αιτημάτων, μεταξύ των οποίων θέτουν το μείζον πρόβλημα με την οικονομική κατάσταση δεκάδων μαθητών, οι οποίοι πεινάνε και στερούνται ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου προς το υπουργείο παιδείας, για την λήψη μέτρων που κατά το παρελθόν είχαν ανακοινωθεί με χορήγηση πρωινού ή φρούτων στα σχολεία, αλλά στην ευρύτερη περιοχή ουδέποτε εφαρμόστηκαν.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων - Νηπιαγωγών Πάτρας έχει ως εξής:
Οι δύο Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καλούν σε συμπόρευση όλες τις δυνάμεις της εργασίας στην κατεύθυνση της ανατροπής των βάρβαρων αντιμνημονιακών μέτρων Κυβέρνησης, Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.
  • Καθημερινά αυξάνονται οι μαθητές που πεινάνε και στερούνται ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
  • Χιλιάδες μαθητές εξωθούνται μέσα από ανελέητους εξεταστικούς φραγμούς στη μαθητεία και την κατάρτιση.
  • Οι δημόσιες δαπάνες για την παιδεία συνεχώς συρρικνώνονται: 2,75% του ΑΕΠ με συνεχή μείωση τα επόμενα χρόνια, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι πάνω από 5%.
  • Χιλιάδες κενά σε όλα τα σχολεία και μηδενικοί μόνιμοι διορισμοί.
  • Τα σχολεία καλούνται να διαχειριστούν την απόλυτη φτώχεια.
  • Η οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών αυξάνεται: οι γονείς των μαθητών δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου διαθέτουν κάθε χρόνο πάνω από 2,8 δισ. ευρώ για βιβλία, τετράδια και φροντιστήρια.
  • Καταργούνται ή συγχωνεύονται σχολεία και οι μαθητές στοιβάζονται σε 30άρια τμήματα.
  • Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση απαξιώνεται, τομείς και ειδικότητες καταργήθηκαν, εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
  • Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και ακατάλληλα είναι και οδηγούν σε αποσπασματική, κατακερματισμένη και υποβαθμισμένη γνώση.
  • Διαλύονται οι υποστηρικτικές δομές: ολοήμερα σχολεία, βιβλιοθήκες, ενισχυτική και πρόσθετη διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, στήριξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες.
  • Οι εκπαιδευτικοί εξοντώνονται εργασιακά και αμείβονται πλέον με μισθούς πείνας.
  • Η κυβέρνηση με την αξιολόγηση που προωθεί επιδιώκει να αλυσοδέσει τους εκπαιδευτικούς και να τους ρίξει στον Καιάδα των διαθεσιμοτήτων και των απολύσεων, στοχεύει στη χειραγώγηση, στην καλλιέργεια του φόβου της απόλυσης, στη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.
  • Η πολιτική της κυβέρνησης και της Τρόικας οδηγεί σε ένα φτηνό σχολείο, που θα διαμορφώνει ανθρώπους χωρίς γενική μόρφωση, πειθήνιους, απασχολήσιμους και υποτακτικούς πολίτες.
Ξεκινάμε ένα μεγάλο οδοιπορικό υπεράσπισης της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης.
Πιάνουμε ξανά το νήμα των μεγάλων αγώνων για την Παιδεία.
Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στις διαθεσιμότητες των εκπαιδευτικών και σε κάθε απόλυση.
Μαζί με τη νεολαία και τον κόσμο της εργασίας διαμορφώνουμε ένα ευρύ κίνημα παιδείας για τα δικαιώματα και τις μορφωτικές ανάγκες της νέας γενιάς, προβάλλοντας το στρατηγικό αίτημα «μόρφωση, δουλειά, δημοκρατία».
Οραματιζόμαστε ένα σχολείο ολόπλευρης μόρφωσης και διαπαιδαγώγησης, όπου θα έχουν ισότιμη πρόσβαση τα παιδιά όλων των λαϊκών στρωμάτων, ανεξάρτητα από φυλετική και θρησκευτική προέλευση.
ΚΑΛΟΥΜΕ:
  • εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, φοιτητές και εργαζόμενους σε συστράτευση και διαρκή παρατεταμένο αγώνα για την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης και των κυρίαρχων τάξεων.
  • την ΑΔΕΔΥ, τη ΓΣΕΕ και τις Ομοσπονδίες να εξαγγείλουν και να συντονίσουν απεργιακό αγώνα με αφετηρία το μήνα Νοέμβριο, ο οποίος θα αγκαλιάζει και θα αναδεικνύει τα προβλήματα όλων των εργαζομένων, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
  • όλους τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν τις αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ για απεργία - αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης και να μη συμμετέχουν σε διαδικασίες που έχουν ως στόχο τη χειραγώγηση, την απόλυση, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και την κατηγοριοποίηση των σχολείων".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου