Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΚΟΠΡΙΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ


ΤΟ  ΕΠΟΣ  ΤΟΥ  ΚΟΠΡΙΤΗ  ΔΑΣΚΑΛΟΥ
Μου  το΄πε  ο χοντρομπαλάς
χωρίς να κοκκινίσει,
κοπρίτης και πολυφαγάς
πως έχω καταντήσει.

Στης χώρας μου τον ξεπεσμό
έβαλα εγώ ένα χέρι,
παίρνοντας μπόλικο μισθό
κι από δουλειά ……. καρτέρει.

Κάθε πρωϊ  περίπατο
πως κάνω στο σχολειό μου
κι έχω τα νεύρα μου γερά,
ξένοιαστο το μυαλό μου.

Αχ  δάσκαλέ μου, ζόρικος
είν΄ ο καλός μου ο Γιάννης,
μα θα΄θελα ως αύριο
αρνάκι να τον κάνεις.

Σκληρή κουβέντα μην του πεις,
χέρι να μην απλώσεις,
το βλέμμα σου να΄ναι γλυκό
να μην μου τον πληγώσεις.

Το μάθημά του στο σχολειό
νεράκι  να  μαθαίνει,
να τρώει όλο το κολατσιό
στο μπάνιο να πηγαίνει.

Άριστα θέλω πάντοτε
το σπλάχνο μου να παίρνει
όλοι να καμαρώνουμε
κι ας μην τα καταφέρνει.

    Στο σπίτι  να΄ναι  αραχτός
χωρίς δουλειά και κόπο
σ΄ όλα να γίνει βολικός,
θα  βρεις εσύ τον τρόπο

Στο διάλειμμα όλα τα γραπτά
πρέπει να διορθώσεις
και να προσέχεις τα παιδιά
νύχι μην τους ματώσεις


Τις  τσιριξιές  τους   να δεχτείς
χωρίς διαμαρτυρία,
τη γκρίνια να διαχειριστείς
μη γίνει φασαρία

Να είσαι πρώτος στις γιορτές
μην κάνεις διακρίσεις
να τους πηγαίνεις εκδρομές
το νου τους να φωτίσεις

Αργίες και απογεύματα
μην χάνεις ευκαιρία
τρέξε για επιμόρφωση
και  προετοιμασία


Ότι εσύ χρειάζεσαι
κάν΄το  στις διακοπές,
καλό θα ήταν κάποτε
να σου κοπούν κι αυτές


Φρόντισε την υγεία σου
μην τύχει κι αρρωστήσεις
γιατί αν λείψεις, τους γονείς
θα τους δυσαρεστήσεις
    Διευθυντές και σύμβουλοι
δήμαρχοι  κι υπουργοί
αλλάζουν γνώμη στο λεπτό
μα εσύ ……. υπακοή

Όλοι τους είναι ειδικοί
μόνο στη θεωρία
στην πράξη εσύ θε να κριθείς
δεν έχει σημασία


Το νου σου πυρπολήσανε
τόσοι επιμορφωτές,
μα φαίνεται πως δεν ακούς
τις νέες διδαχές

Όλα στα είπαν τέλεια
δεν είχαν δυσκολία,
σκόνταψες στην εφαρμογή
κι ήρθε η αποτυχία

Νέο σχολειό χρειάζεται
ετούτη εδώ η χώρα
που μίζερη εγίνηκε
και φταις εσύ για όλα

Δάσκαλε κόπρε κι άχρηστε
δούλευε πιο πολύ
αν  θέλεις αναγνώριση
κι άξια αμοιβή.

                                                                           


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου