Έντυπη Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013
1. Βοηθών φαρμακείου δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
2. Βοηθών ακτινολογικών εργαστηρίων δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
3. Βοηθών φυσικοθεραπευτών κάνει μόνο 8 ώρες μάθημα.
4. Αισθητικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
5. Κομμωτικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
6. Σχεδιαστών εσωτερικών χώρων κάνει μόνο 11 ώρες μάθημα.
Και σας ερωτάμε, κύριε υπουργέ: Γιατί;
Γιατί δεν μας επιτρέπετε να μάθουμε αυτά που πρέπει;
Γιατί υποβαθμίζετε το πτυχίο που το υπουργείο σας θα μας δώσει;
Γιατί δεν φέρνετε πίσω τους καθηγητές μας να τελειώσουμε αυτή την τελευταία χρονιά;
Γιατί επιμένετε στο λάθος σας; "Η αναγνώριση των λαθών μας είναι ένδειξη γενναιότητας", μας μάθανε στο σχολείο μας. Εσάς;
Κύριε υπουργέ, σας παρακαλούμε, φέρτε πίσω τους καθηγητές μας με εργασιακό καθεστώς που θα τους ξαναδώσει τα φτερά που τους κόψατε.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσχισαν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους έχουν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που στο σχολείο μας μόνο κατά την περσινή χρονιά, για να καλύψουν ελλείψεις και ατέλειες των βιβλίων του υπουργείου σας, διέθεσαν χρόνο και κόπο για να γράψουν 6 βιβλία και εκατοντάδες σελίδες σημειώσεις χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσχισαν και ακόμη πασχίζουν για να συγκεντρώσουν τρόφιμα για 30 οικογένειες συμμαθητών που η κρίση τις χτύπησε σκληρά.
Κύριε υπουργέ, απευθυνόμαστε σε σας, όχι μόνο ως αρμόδιο και υπεύθυνο για τη λύση των σχολικών προβλημάτων μας, αλλά και ως εκπαιδευτικό που η όποια εξουσία δεν μπορεί να σκληρύνει την καρδιά του σε βαθμό να μη θέλει το καλό των μαθητών που θέλουν ένα καλύτερο αύριο».
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου
Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013
Κραυγή μαθητών στον υπ. Παιδείας
* Κύριε υπουργέ, απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί είστε ο μόνος αρμόδιος -ελπίζουμε και ικανός- να λύσει το πρόβλημά μας.
Είμαστε μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου και σπουδάζουμε σε ειδικότητες που τους καθηγητές τους βάλατε σε διαθεσιμότητα. Ετσι πηγαίνοντας στο σχολείο μας διαπιστώσαμε, παρά τις εξαγγελίες σας, ότι Β' έτος θα λειτουργήσει κανονικά, οι ειδικότητές μας να μη λειτουργούν καθόλου λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Συγκεκριμένα, από τις 25 ώρες την εβδομάδα που πρέπει να κάνουμε μάθημα, το τμήμα: 1. Βοηθών φαρμακείου δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
2. Βοηθών ακτινολογικών εργαστηρίων δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
3. Βοηθών φυσικοθεραπευτών κάνει μόνο 8 ώρες μάθημα.
4. Αισθητικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
5. Κομμωτικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
6. Σχεδιαστών εσωτερικών χώρων κάνει μόνο 11 ώρες μάθημα.
Και σας ερωτάμε, κύριε υπουργέ: Γιατί;
Γιατί δεν μας επιτρέπετε να μάθουμε αυτά που πρέπει;
Γιατί υποβαθμίζετε το πτυχίο που το υπουργείο σας θα μας δώσει;
Γιατί δεν φέρνετε πίσω τους καθηγητές μας να τελειώσουμε αυτή την τελευταία χρονιά;
Γιατί επιμένετε στο λάθος σας; "Η αναγνώριση των λαθών μας είναι ένδειξη γενναιότητας", μας μάθανε στο σχολείο μας. Εσάς;
Κύριε υπουργέ, σας παρακαλούμε, φέρτε πίσω τους καθηγητές μας με εργασιακό καθεστώς που θα τους ξαναδώσει τα φτερά που τους κόψατε.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσχισαν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους έχουν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που στο σχολείο μας μόνο κατά την περσινή χρονιά, για να καλύψουν ελλείψεις και ατέλειες των βιβλίων του υπουργείου σας, διέθεσαν χρόνο και κόπο για να γράψουν 6 βιβλία και εκατοντάδες σελίδες σημειώσεις χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσχισαν και ακόμη πασχίζουν για να συγκεντρώσουν τρόφιμα για 30 οικογένειες συμμαθητών που η κρίση τις χτύπησε σκληρά.
Κύριε υπουργέ, απευθυνόμαστε σε σας, όχι μόνο ως αρμόδιο και υπεύθυνο για τη λύση των σχολικών προβλημάτων μας, αλλά και ως εκπαιδευτικό που η όποια εξουσία δεν μπορεί να σκληρύνει την καρδιά του σε βαθμό να μη θέλει το καλό των μαθητών που θέλουν ένα καλύτερο αύριο».
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου