Η θεατρική
ομάδα του Συλλόγου Δασκάλων, αναλαμβάνει την ευθύνη να αναλύσει διεξοδικά και χιουμοριστικά
(έτσι ελπίζει), τη σιβυλλική δήλωση ανωτάτου αξιωματούχου του Κοπαδιστάν ότι: «
Ζωοτροφές Υπάρχουν»!
Το θεατρικό
έργο αναφέρεται στους απανταχού καναπεδάτους πολίτες του τσελιγκάτου της Κοπαδιστανικής
Κλεπτοκρατίας. Παρά λοιπόν τις
ψεκασμένες συνειδήσεις και τα ηλεκτροσόκ των μνημονιοκρατών, οι κάτοικοι του
Κοπαδιστάν καταφέρνουν τελικά να σηκώσουν κεφάλι στους παπατζήδες της
ανάπτυξης, στους ξενομερίτες της υποταγής, στους γυρολόγους της φτήνιας και
στους παλιατζήδες που πασχίζουν να γεμίσουν το βρώμικο τσουβάλι τους με τα
πολύτιμα κομμάτια της λεηλατημένης αξιοπρέπειας των πολιτών του Κοπαδιστάν. Σημειωτέον δε ότι η χώρα που σκιαγραφείται
επί της σκηνής, είναι φανταστική και ουδεμία σχέση έχει με οποιαδήποτε
πραγματική χώρα!.
Όλα αυτά και
άλλα πολλά, θα τα παρακολουθήσετε αρχικά στη σκηνή του Θεατρικού Μεγάρου του 9ου
Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς και στη συνέχεια, όπου αλλού υπάρχουν βάσιμες
πληροφορίες ότι δεν πέφτει πολύ ξύλο!
Με την αίσθηση του μέτρου που από
καιρό έχουμε χάσει, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με το περιεχόμενο του
θεατρικού έργου. Ο τίτλος του είναι: «Ζωοτροφές
υπάρχουν» και έχει αναφορά στη νεοφιλελεύθερη κοινωνικοοικονομικοπολιτική πραγματικότητα
μιας φανταστικής χώρας που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει λύσεις.
Οι πτυχές του έργου είναι τρεις. Η
πρώτη πτυχή είναι μια αλληγορία. Σε μια χώρα λοιπόν, ή ακριβέστερα στο
τσελιγκάτο του Κοπαδιστάν (ετυμ: κοπάδι + στάνη), και δη σε ένα επαρχιακό
καφενείο, οι τσέλιγκες Φουμαράς, Βαζέλος, Τσιπιρίπο, Κουτσομούρας, Κουρέλης και
Μιχοτσολιάς, σε διάλογο πάντα με το λαό, αποφασίζουν να σώσουν το Κοπαδιστάν
που αντιμετωπίζει μια επισιτιστική κρίση, λόγω κακοδιοίκησης και διαφθοράς.
Απευθυνόμενοι λοιπόν στους εταίρους της Φραγκιστανικής Ένωσης φέρνουν στο
καφενείο την τρόικα του Γκάμσεν, του Χούφτελ και του Ράιχμπλιαχ.
Οι προσδοκίες των Κοπαδιστανών
διαψεύδονται από τις πρώτες κιόλας εξαγγελίες της τρόικας και οι θαμώνες του
καφενείου, παρότι πολιτικά διχασμένοι, συνειδητοποιούν τις πραγματικές
προθέσεις των Φραγκιστανών σωτήρων και τους πετούν έξω από το καφενείο.
Η δεύτερη πτυχή του έργου είναι μια
προσωποποίηση. Τέσσερις προβατίνες σε μια στάνη, λίγο πριν το άρμεγμα, κάνουν μια ενδιαφέρουσα
φιλοσοφική-υπαρξιακή συζήτηση, σχετικά με τις συνθήκες ζωής του κοπαδιού.
Αναλύεται το πλέγμα των σχέσεων με τους τσέλιγκες και η βελούδινη επανάσταση
που σκέπτονται να κάνουν καταντάει «μπεεελούδινη» !
Η τρίτη πτυχή, είναι ένας ρεαλιστικός
διάλογος της γερουσίας του τσελιγκάτου με αναφορές στο σύστημα διακυβέρνησης με ιδιότυπες μεν, πλην όμως ενδιαφέρουσες πολιτικοοικονομικές αναλύσεις και ερμηνείες.
Μεγάλο κύκλωμα που λυμαίνονταν επί
τρία συνεχή χρόνια το χώρο του πολιτισμού, εξαρθρώθηκε μετά από γιγαντιαία
επιχείρηση της αστυνομίας. Άνδρες της υπηρεσίας πληροφοριών, παρακολουθούσαν
συστηματικά τη δράση του κυκλώματος επί πέντε μήνες να προετοιμάζει στο laminate παλκοσένικο του 9ου
Δημοτικού Σχολείου το τελικό χτύπημα της 9ης Απριλίου, ογδόης
βραδινής ώρας, στην αίθουσα του θεάτρου: «Χίλιοι καλοί χωρούν»!
Μετά από εξωνυχιστικό έλεγχο της αστυνομίας
εντοπίστηκε το βαρύ οπλοστάσιο της ομάδας στα άδυτα του παρασκηνίου. Μεταξύ
άλλων βρέθηκαν τα σκηνικά που κατασκεύασε ο σκηνογράφος Γρομπανόπουλος Κώστας,
ένας δίσκος σερβιρίσματος ρούχα παλιομοδίτικα και διαφόρων τύπων μουστάκια.
Αναπάντητο παραμένει το ερώτημα ποια ήταν η χρήση του άχυρου και λοιπών ζωοτροφών
που εντοπίστηκαν στο χώρο του παρασκηνίου.
Οι συλληφθέντες προσήχθησαν στην
Ασφάλεια, ομολόγησαν ότι είναι μέλη της θεατρικής ομάδας και δήλωσαν αμετανόητοι. Μέλος της συμμορίας,
μετά από αφόρητες πιέσεις που δέχτηκε, ομολόγησε ότι πίσω από την οργάνωση
κρύβεται ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς. Κατέστη
γνωστό επίσης ότι το κύκλωμα εκτός των άλλων έκνομων πράξεων, διέρρηξε και το βεστιάριο του θεατρικού ομίλου
«ΜΥΗΣΙΣ» και αφαίρεσε στολές για τις ανάγκες μεταμφίεσης των μελών της.
Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες 764 Μ.Κ.Ο.
που υπερασπίζονται ανιδιοτελώς την ποιότητα του νομικού πολιτισμού, δεν έγινε
σεβαστό το τεκμήριο της αθωότητας και τα ονόματα των συνεργών, με τα εγκληματικά
τους ψευδώνυμα, δημοσιοποιούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο «ΠΡΩΤΟ ΨΕΜΑ», όπως
αναγράφονται κατωτέρω:
1.
Παπαδόπουλος
Αντώνης ή Μήτσιος ή Χούφτεν
2.
Μεταξιώτη
Δέσποινα ή Ντόλη
3.
Δέλλας
Γιάννης ή Κώτσιος ή Γκάμσεν ή Κουτσομούρας
4.
Τίνα
Παπαγεωργίου ή Κάθριν ή Προβατίνα 3
5.
Γεωργία Αρβανίτη
ή Πέγκη ή Προβατίνα 1
6.
Ντίνα
Ρέτζιου ή Ντέπη ή Προβατίνα 4
7.
Δαφόπουλος
Ηλίας Φουμαράς ή Προβατίνα 2
8.
Σιδόπουλος
Αντώνης ή Τσιπιρίπο ή Τόλιος
9.
Μάκης ή Μιχοτσολιάς ή
Γιάννος
10. Γιώργος Ντίνας ή Γκώγκος
11. Θωμάς Καρανικόλας ή Τάσιος
12. Κώστας Χατζηφωτιάδης ή Βαζέλος
13. Αλέξανδρος ή Κουρέλης ή
Ράιχμπλιαχ
14. Παύλος Παπαδόπουλος ή Γιωργάκης ή Γλυκύβραστος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου