Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ – ΧΟΡΤΙΑΤΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ – ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Σχολείων 2 Χορτιάτη (παλιό πέτρινο), ΤΗΛ: 6980051333                   ΦΑΞ: 2310 348 039    enosgon.d.p.ch@gmail.com

25-2-2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ           ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Αγαπητέ συνάδελφε γονέα,
Έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και λίγο καιρό να ζητείται από τους Συλλόγους Γονέων να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Γονείς θα αξιολογούν εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικοί θα αξιολογούν μαθητές, όλοι εναντίων όλων και η πολιτική της Ε.Ε. θα προχωράει ανεμπόδιστη.
Την ώρα που τα ταμεία των σχολείων είναι άδεια, την ώρα που 2 χιλιάδες καθηγητές απολύθηκαν και 10 χιλιάδες αναπληρωτές, δάσκαλοι και καθηγητές, δεν έπιασαν φέτος δουλειά, την ώρα που έχουμε 2,500 απολυμένους σχολικούς φύλακες, την ώρα που οι μαθητές της Γ' ΕΠΑΛ δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, κυβέρνηση και Ε.Ε. δαπανούν 3,5 εκ. ευρώ για την προώθηση της αξιολόγησης! 
Το κάθε σχολείο θα «συγκροτήσει ομάδες εργασίας» και τα σχολεία να λειτουργήσουν σαν «αυτόνομες, αποκεντρωμένες» μονάδες, με ευθύνη εκπαιδευτικών και γονιών ακόμα και για την εύρεση χρημάτων για τη λειτουργία τους. Είναι χαρακτηριστικό, ότι κριτήριο αξιολόγησης του σχολείου θα είναι αν ο Σύλλογος Γονέων, ο Δήμος ή η Κοινότητα ενισχύουν οικονομικά το σχολείο!
Το κριτήριο αξιολόγησης «καλού» εκπαιδευτικού δεν είναι ο παιδαγωγός που μεταδίδει παιδεία, μόρφωση, ήθος και επιστημονικές γνώσεις, αλλά αυτός που εισάγει στο σχολείο τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα και τις «καινοτόμες δράσεις» με σκοπό τις εφήμερες δεξιότητες για το παιδί. «Καλός» εκπαιδευτικός είναι αυτός που αναπαράγει όλα όσα λένε τα νέα σχολικά βιβλία και αναλυτικά προγράμματα, που έφτασαν στο σημείο να αντικαταστήσουν λογοτεχνικά κείμενα και ποιήματα με ...συνταγές μαγειρικής ή να βάλουν τους Η/Υ και την ξένη γλώσσα από την Α' Δημοτικού (!), όταν το παιδί δεν έχει μάθει τη μητρική του γλώσσα!
Πρέπει να αποδεχθούμε ότι τάχα «δεν παίρνουν όλα τα παιδιά τα γράμματα». Αυτή είναι η καινοτόμα διδασκαλία, σύμφωνα με την οποία «το κάθε παιδί οικοδομεί μόνο του τη γνώση» κι ο εκπαιδευτικός είναι απλά ένας «μεσολαβητής».
Αγαπητοί γονείς, εμείς δεν  παραγράφουμε την παιδαγωγική ευθύνη του εκπαιδευτικού. Δεν καλύπτουμε κανέναν και καμία εκπαιδευτικό που δεν επιχειρεί να εξαντλήσει ολόπλευρα το μορφωτικό και παιδαγωγικό του έργο, παρά κι ενάντια σε δυσκολίες και περιορισμούς.
Εμείς απαντάμε:
Το κράτος και η Ε.Ε. είναι αυτή που άφησαν τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς, που κλείνουν σχολεία, που ξεχνάν να στείλουν βιβλία, μας απειλούν ότι αν τα παιδιά μας μουτζουρώσουν τα βιβλία τους θα τα πληρώνουμε (!), που άφησαν πεινασμένους μαθητές σε αίθουσες που στάζουν στις πρώτες βροχές, είναι  αυτοί που ζητάν να μάθουν πόσοι μαθητές μπορούν να στοιβαχτούν σε κάθε τάξη, για να φτιάξουν 30άρια τμήματα. Είναι αυτοί που αφήνουν ανεμβολίαστα μικρά παιδιά. Είναι αυτοί που μοιράζουν την απελπισία στις οικογένειες μας,  με τους φόρους, την ανεργία, την ακρίβεια. Είναι αυτοί που μαθαίνουν στα παιδιά μας πώς να σκύβουν το κεφάλι, και αν το αρνηθούν τα στέλνουν στα “μαθητοδικεία”. Είναι αυτοί που κάνουν τη μόρφωση υπηρεσία για λίγους και εκλεκτούς. Είναι αυτοί που στέλνουν 15χρονα στην εργασία και τη σχολική διαρροή. Είναι αυτοί που κλείσανε το μοναδικό δημόσιο παιδοχειρουργικό τμήμα και καταδικάσανε στο θάνατο μικρά παιδιά.
Για όλα τα παραπάνω τους έχουμε αξιολογήσει εμείς και δεν είναι απλά ανεπαρκείς αλλά και επικίνδυνοι.
Εμείς οι γονείς, τα παιδιά μας και οι δάσκαλοι τους, έχουμε ανάγκη από ένα άλλο σχολείο.
Που θα είναι αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, με σύγχρονες εγκαταστάσεις, που δεν θα φοβόμαστε να τα στείλουμε σχολείο μήπως πάθουν τίποτα. Από ένα σχολείο που δεν θα ξεχωρίζει τα παιδιά μας λες και είναι αυτά που φταίνε για την κυβερνητική πολιτική τους.
Δεν συμμετέχουμε στην αξιολόγησή τους που θα κάνει το σχολείο πιο ακριβό για τις φτωχές οικογένειες, πιο φθηνό για το κράτος και πιο κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις.
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ».
ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΩΔΕΚΑΕΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΛΙΚΝΟ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ «ΝΑΟ» ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ» ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ


(Στο κείμενο περιλαμβάνονται αποσπάσματα από την σχετική ανακοίνωση της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας – ΑΣΓΜΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου