ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ -ΑΠΕΧΟΥΜΕ
«ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»
Επιλέγουμε το λόγο από τη σιωπή, τη δράση από την υποταγή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα εκπαιδευτικά δρώμενα.
Συμμετέχουμε στην απεργία - αποχή της ΔΟΕ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, προασπιζόμενες/οι το δημόσιο σχολείο, την ύπαρξη και λειτουργία των θεσμικών του οργάνων με κυρίαρχο το σύλλογο διδασκόντων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.
Θεωρούμε πως η συγκεκριμένη μορφή αξιολόγησης πλήττει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, δημιουργεί σχολεία πολλών ταχυτήτων, διασπά την ενότητα των συλλογικών οργάνων, μεγαλώνει την ψαλίδα των ανισοτήτων στο μαθητικό πληθυσμό, καταργεί την ελευθερία στην παιδαγωγική πράξη και την καθημερινή σχολική πρακτική, καλλιεργεί το άγχος και την ανασφάλεια, προκαλεί το φόβο που οδηγεί στην υποταγή και την υποτέλεια, στο πάγωμα και τον ασφυκτικό έλεγχο, στη συγκρότηση ανελεύθερων προσώπων, στην αναστολή κάθε εξέλιξης.
Τα κουτάκια στις ηλεκτρονικές φόρμες είναι πολύ μικρά για να καταχωριστεί ο «λογισμός και τ’ όνειρό μας». Τα portfolio μας κατατίθενται καθημερινά στην εκπαιδευτική διαδικασία, στους μαθητές και τους γονείς τους, στην οργάνωση και λειτουργία του σχολείου, στους συλλογικούς φορείς και τους κοινωνικούς αγώνες και δεν χωράνε στην εικονική πραγματικότητα.
-Επιλέγουμε το λόγο από τη σιωπή, τη δράση από την υποταγή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα εκπαιδευτικά δρώμενα.
-Υπερασπιζόμαστε την ανάπτυξη συλλογικών διεργασιών για την καλλιέργεια παιδαγωγικού κλίματος στη μαθησιακή διαδικασία, στη βάση των σύγχρονων επιστημονικών προσεγγίσεων και τη δημιουργία συνεργατικών δεσμών με όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική κοινότητα.
-Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο δημοκρατικό, δημιουργικό, ανοιχτό στην κοινωνία που διαμορφώνει μαθητές κριτικά σκεπτόμενους - ενεργούς πολίτες, ελεύθερους εκπαιδευτικούς, διευθυντές παιδαγωγούς με όραμα για ένα σχολείο που παρέχει παιδεία και όχι εκπαίδευση-κατάρτιση.
-Απαντάμε με τα λόγια του δάσκαλου Δημήτρη Γληνού πως «ο μόνος τρόπος για να ζήσει και να πεθάνει κανείς σαν άνθρωπος είναι να ζήσει και να πεθάνει για ένα ιδανικό».
-Διδάσκουμε στους μαθητές μας το ήθος και την αξιοπρέπεια.
"Όσοι το χάλκεον χέρι
βαρύ του φόβου αισθάνονται,
ζυγόν δουλείας ας έχωσι
θέλει αρετήν και τόλμην
η ελευθερία."
Ανδρέας Κάλβος
1. Ελένη Σπανοπούλου, Δ/ντρια 2ου Δημοτικού Σχολείου Πανοράματος Θεσσαλονίκης
2. Ολυμπία Γκριμπίζη, Δ/ ντρια 107ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
3. Χαρούλα Πετράκη, Δ/ντρια 25ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
4. Ναούμ (Μάκης) Τσουμάνας, Δ/ντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας Θεσσαλονίκης
5. Γιάννης Ρήγας, Δ/ντής 2ου Δημοτικού Σχολείου Διαβατών Θεσσαλονίκης
6. Δημήτριος Καμπούρης, Δ/ντής 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (ΕΛΕΕΠΑΠ)
7. Κατερίνα Σιδέρη, Προϊσταμένη 5ου Νηπιαγωγείου Θέρμης
8. Ευαγγελία Κεφαλά, Προϊσταμένη 2ου Νηπιαγωγείου Πανοράματος
9. Κοσμάς Νικόλαος, Δ/ντής 30ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
10. Βασιλάκης Χρήστος, Διευθυντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου
11. Ελένη Δαμιανοπούλου, Διευθύντρια 3ου ΓΕΛ Π.Φαλήρου
12. Κων/νος Καρακαλπάκης – Καρράς, Δ/ντής 10ου ΔΣΒ Αθηνών
13. Σταυράκη Σοφία, Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου Προαστίου Καρδίτσας
14. Τσουπαροπούλου Αντωνία, Προϊσταμένη Νηπ. Κρύας Βρύσης Καρδίτσας
15. Ελένη Πραντσίδου, Προϊσταμένη στο 2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Νάουσας
16. Κωνσταντίνα Τσιαντή, Προϊσταμένη του 12ου Νηπιαγωγείου Βύρωνα
17. Καραγιάννης Μιχαήλ, Προϊστάμενος Δημοτικού Σχολείου Όσσας Θεσσαλονίκης
18. Καραμουσουλής Γεώργιος, Δ/ντής 13ου Δ.Σ.Αγ.Δημητρίου
19. Ρουπάκα Ιωάννα, Δ/ντρια 4/θεσιου Δημοτικού Σχολείου Άρματος –Βοιωτίας
20. Παυλίδου Φανή, Προϊσταμένη Νηπιαγωγός στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Μονοσπίτων Ημαθίας
Για συμμετοχή-υποστήριξη στο: edunotsale@gmail.com
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/20-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B5-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7#ixzz3L1XJWeg0
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου