11:10 | 10 Νοε. 2014
Τελευταία ανανέωση 11:12 | 10 Νοε. 2014
Ένα δημοτικό σχολείο στο Lancashire της Μ.Βρετανίας αποφάσισε να συνοδεύσει τα αποτελέσματα των τελικών εξετάσεων με μια επιστολή προς όλους τους μαθητές της έκτης δημοτικού στην οποία ανέφεραν πως οι βαθμοί που θα λάμβαναν δεν φανέρωναν όλες τις προοπτικές τους.
Την επιστολή υπογράφουν οι δασκάλες του Barrowford Primary School, Rachel Tomlinson και Amy Birkett οι οποίες εκφράζουν την ανησυχία τους πως οι βαθμοί δεν κατορθώνουν να φανερώσουν τι κάνει τον κάθε μαθητή ιδιαίτερο και μοναδικό. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο γράμμα «Οι άνθρωποι που διαμορφώνουν τα διαγωνίσματα των εξετάσεων δεν σε ξέρουν τόσο καλά όσο οι δάσκαλοι και η οικογένεια σου. Δεν ξέρουν για παράδειγμα πως μιλάς δύο ξένες γλώσσες ή ότι παίζεις κάποιο μουσικό όργανο, ότι χορεύεις ή ζωγραφίζεις. Δεν γνωρίζουν πως οι φίλοι σου βασίζονται σε εσένα για να τους κάνεις να γελάσουν ή να τους φτιάξεις τη μέρα…Δεν ξέρουν πως συχνά φροντίζεις τον μικρό σου αδερφό ή αδερφή μετά το σχολείο…Δεν γνωρίζουν πως μπορείς να είσαι ευγενικός, αξιόπιστος και συμπονετικός, και πως προσπαθείς κάθε μέρα να βγάλεις τον καλύτερο σου εαυτό. Οι βαθμοί των εξετάσεων θα σημαίνουν κάτι, αλλά όχι τα πάντα. Οπότε νιώσε χαρά για τα αποτελέσματα σου και να είσαι περήφανος γι’αυτά αλλά να θυμάσαι πως υπάρχουν πολλοί τρόποι για να είναι κανείς έξυπνος».
Ένας υπέροχος τρόπος να καλλιεργήσεις αυτοπεποίθηση σε ένα παιδί που μπαίνει στην ηλιακή φάση που θα αμφισβητεί συχνά τις ικανότητες του (εφηβεία) και ένα ηθικό δίδαγμα προς γονείς και δασκάλους πως η βαθμοθηρία δεν είναι το μέσο για να φανεί αν ένα παιδί είναι έξυπνο ή ικανό!
Πηγή: www.thatslife.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου