06:12 | 02 Φεβ. 2015
Αναστέλλονται και επισήμως οι διαδικασίες της αξιολόγησης σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας. Πρόκειται για μια κίνηση που είναι σύμφωνη με τις προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ τις οποίες και παρουσίασε το news.gr.
Η νέα πολιτική ηγεσία υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο ως λειτουργία γνωστικής ανατροφοδότησης και αναστοχασμού και σκοπό την ουσιαστική βελτίωση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου.
«Με δεδομένο λοιπόν ότι οι τρέχουσες διαδικασίες “αξιολόγησης” δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό, αυτές αναστέλλονται προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες. Πάντοτε μέσα από ουσιαστικό διάλογο με όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία και τους φορείς τους» τονίζεται στο δελτίο τύπου.
Θυμίζουμε ότι στο προηγούμενο πλαίσιο της αξιολόγησης ασκήθηκε έντονη πολεμική από το ΣΥΡΙΖΑ, τους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που έκαναν λόγο για μια τιμωρητική αξιολόγηση που είχε ως στόχο την εξόντωση των εκπαιδευτικών και όχι τη βελτίωσή τους.
Οι ποσοστώσεις που τίθενταν είχαν ως αποτέλεσμα να σκιάζεται η παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης γεγονός που σχολιάστηκε από πολλούς αιρετούς.
Να σημειώσουμε ότι βασικός στόχος του ΣΥΡΙΖΑ είναι η αναβαθμισμένη και μακράς διάρκειας επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και γενικότερα η στήριξη των εκπαιδευτικών όπως άλλωστε προκύπτει και από τις δηλώσεις του κ. Κουράκη.
Συγκεκριμένα ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας κατά την τελετή παράδοσης παραλαβής στο Υπουργείο Παιδείας τόνισε ότι « δεν μπορεί να στήσεις κανένα καλό σχολείο και ότι δεν μπορείς να ενισχύσεις τη δημόσια, δωρεάν και υψηλού επιπέδου παιδεία και εκπαίδευση αν δε στηρίξεις τον εκπαιδευτικό, τον εργαζόμενο στο χώρο της παιδείας σε όλα τα επίπεδα». «Στηρίζοντας τον εκπαιδευτικό μπορείς να πετύχεις πραγματικά πολλά πράγματα» δήλωσε μεταξύ των άλλων ο κ. νέος αναπληρωτής Υπουργός.
Πηγή: pekp.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου